torsdag 9. oktober 2008

Demotivert, men motivert..

Torsdag it is..
Igår skulle jeg egentlig til Silje S. Men, klokka begynte å gå inn i kveldinga og regnet hølja ned. Orket ikke helt tanken på å bevege meg ut i det grusomme været. Det tar ca 20 min å gå hver vei. Så det endte med middag og Grease for èn igår.

Ellers har jeg vært så demotivert med treninga mi i det siste.. og det plager meg hele tiden.. Ble nesten ikke aktivitet sist uke. Og så langt denne uka har jeg faktisk ikke kommet meg bort på Elixia en eneste gang..shame on me.. har bare IKKE hatt noe lyst, selv om jeg HAR lyst.. og det er ikke likt meg. Håper det bare er kroppen som ønsker en pause. Men, merker at jeg ikke føler meg vel, og det plager meg mer og mer for hver dag som går. Så får bare håpe jeg kommer over dette. Vanligvis blir jeg jo glad og motivert av tanken på å trene. Men, i det siste har det tydeligvis ikke vært slik.. skulle ønske jeg hadde psykologiske evner akkurat nå, så jeg kunne tolket og forstått meg selv, så jeg hadde visst hva jeg skulle gjøre for å snu dette.. IDAG helst..hehe

Ellers er jeg blid og glad :) Så ha en fin torsdag, det er jo nesten helg! :D


















Linn idag:
Lang skjorte og lang vest fra H&M, tights fra Gina Tricot og sorte støvletter















Middag på onsdag:
Stekte Svine filèt kuttet i biter, sjampignoner, sukkererter, purre, broccoli, gulerøtter, vannkastanjer og litt kikkoman i. Krydret kun lett med pepper.

6 kommentarer:

Snart tretti sa...

Huff, kjenner igjen det der. Var slik jeg hadde det sist uke. dro til og med på trening da og kjedet meg... :( Men denne uken er all giv tilbake og jeg er freshere og gladere! Så det går nok over. Dra deg bort dit på en morsom time, så kommer det seg sikkert!

Hanne sa...

Fin outfit, og middagen så god ut! Jeg elsker wok:) Har du sjekket at du har nok jern og vitaminlager? Hvis det er lavt så blir man gjerne litt slapp og har ikke ork til ting...

Linn sa...

Grombaben:
Godt å høre at jeg ikke er alene :)
Men, herlig tips! Gå på en time man synes er gøy! :) Ikke dumt! Er glad timer finnes, for noen ganger trenger man det ekstra pushet en instruktør gir deg :-D

Linn sa...

Hanne:
Ja, elsker wok jeg også! :) Man kan jo lage uendelig med forskjellige typer wok!
Har ikke sjekket jern og vitaminlageret.. tror egentlig ikke at det er årsaken, men you never know! Så takk for tipset! :)

Mette sa...

Godt at det er flere enn meg som har det slik med treninga! Har ikke vært på snart to uker og det merkes på kroppen. Savner energien man får av trening samtidig som man ikke orker å dra dit... :)

Linn sa...

Mie:
Hehe.. er akkurat sånn jeg har følt det og!! Da vet du akkurat hva jeg mener :)