fredag 24. oktober 2008

Helge sprell!!

Gleder meg skikkelig til helg. Blir godis! Idag skal jeg til frisøren og klippe meg etter jobb. Blir godt å få unna litt hår, og få litt frisyre igjen :)
Ellers er det Kick off imorgen. Noe jeg gleder meg til!! Blir meg og 36 mannebein. Håper spesielt at alle gutta får det gøy! Og at opplegget jeg har styra med de siste ukene er en suksess! Håper jeg rekker en kjapp trimmings imorgen tidlig. Ellers starter Kick-off moroa kl 13:00 imorgen. Søndag jobber jeg antageligvis intenst med sofaslitingen. Nå må jeg kvalitets-sikre denne Kick offen.

Men, en suuuper helg alle sammen! :)







Håper formen min kommer til å være hakket bedre enn Nemi's på lørdagskvelden :)
Klikk på bildet for større format

4 kommentarer:

Hanne sa...

Kick-off hørtes kjempegøy ut! Vi får vel referat på mandag?:) Håper du får en super helg!

Linn sa...

Hanne: Kommer selvsagt et referat over helgen!! Gleder meg stort! :)
Ha en toppers helg du også!! :-D

Spis, løp, les sa...

Det ligger spørsmål til deg på bloggen min :-)

Linn sa...

Kamillagorilla.skal ta de hvert augoblikk! :)