torsdag 30. oktober 2008

Torsdag

Da er det snart helg igjen. Igår ble det en løpetur på Elixia, og besøk av Preben og kjæresten på kvelden. Vi hygget oss med te til Grease.
Idag skal jeg på Boxing med Linn etter jobb. Blir gøy! :)Så blir det en lugn kveld med middag og kanskje litt Entourage, som jeg nå har begynt å se på :)

Ha fin dag, søte dere! :)


















Dagens antrekk er avslappet og behagelig: Gul kortermet hettegenser fra Laredoute, grå bomullgenser fra H&M og min kjære gode snekkerbukse fra Blend, og sorte støvler under (ja, må si jeg følte meg litt som en bonde plutselig....)

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Fekk lyst på ei snekkerbukse sjølv når eg såg kor tøff den var på deg:) Ha ein fin kveld:)

Linn sa...

Hehe..tusen takk! Søt du er :) Var et par på jobben som lurte på hvor jeg hadde kjøpt den. Den er jo hakket mer snasen enn en sånn svær boblete snekkerbukse som du fikk kjøpt på 90-tallet da, når sant skal sies :)

Anonym sa...

Du var utorlig sex i snekkerbukse, bare så synd det er så få jenter som liker snekkerbukse om dagen, ser du bruker di ofte her på bloggen, skulle bare vært flere som deg, husker 90 tallet var det allemanns eie husker jeg fikk knink i nakken, lurer på hva det med jenter om dagen som ikke liker snekkerbukser

Linn sa...

anonym:
Hehe.. jo, takk for at du synes det..Tror hovedårsaken til at de fleste jenter ikke går med snekkerbukse, er fordi de sjelden er "sexy". Store baggye bukser som sitter løst over og dekker meste parten av kroppen. Tror det som skiller en "vanlig" snekkerbkse" og mine, er at mine er mer tettsittende og følger kroppens former.