fredag 17. oktober 2008

I''ve got the powahh!

Silje S og jeg styrket våre skrotter av noen kropper med en god runde styrketrening igår. Vår faste instruktør var borte, men, til min store glede, datt min gamle venn og kollega William inn. Vi snakket om en svært vakker, livlig, og sprudlende gutt!
Jeg ble først kjent med William da vi jobbet sammen på Elixia. Og det er alltid hyggelig å se hans entusiastiske smilende fjes. Det er liv i denne gutten, og han satt virkelig fart på styrketimen også. Håper å få gått på noen flere timer med han, før han forlater Norge for 3 mnd i syden.


















William i et nøtteskall! :)

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Hehe, han har jeg vært på mange steptimer med. Litt for flink for meg, haha! :) Ikke heeeeeelt på hans nivå, nei! :)

Linn sa...

Hehe! Ja, livat! Han jobbet jo mest på Lambern før. Så tenkte faktisk at du sikkert hadde vært på en time med han :)