onsdag 15. oktober 2008

Yogi Tea for me

Silje introduserte meg for en fantastisk god te. Nemmelig "Yogi Tea".
Igår var jeg på helsekosten og kjøpte mitt eget lille lager. Herligheten er ikke det billigste du finner i hylla, men den er da verdt det. Smaker jo så godt! Jeg har foreløpig lagt min elsk på "Licorice" smaken. Den er veldig god!! Men, du bør selvsagt ikke hate lakris, noe som er ganske innlysende. En annen liten morsom sak, er at det står søte kommentarer på hver te-pose, som birdrar til et lite smil på munnen din :)

















Yogi Tea for kr 37,- finnes i mange ulike smaker på Helsekosten

2 kommentarer:

Hanne sa...

Den har jeg faktisk stått og sett på på helsekosten, men kjøpte den ikke. Men hvis den er så god så må den definitivt prøves:)

Linn sa...

Hanne: Ja, det synes jeg du skal! Liker du lakris, kommer du til å elske denne, iallefall. Slelv tenkte jeg at Lakris-te ikke hørtes helt fristende ut. Men, den overrasket meg til det positive! Kjøp og prøv! :)
Ps!Hørte at den med Sjokolade smak ikke var så mye å skryte av. Så personelig styrer jeg unna denne :)