onsdag 5. november 2008

Helgen som var :)

Helgen som var:

* Deilig
* Avslappende
* God mat
* Besøkte beste Trine
* Familie hygge
* Kose med niesene
* Shopping med mamma
* Filmer og Serier


















Taco fredag med familien














Shopping med mamma. Grå deilig ull-genser fra H&M. Fikk av mamsen :) Sort tunika skjorte, også fra H&M. Denne gikk på min egen bekostning:)














Lang genser/kjole fra H&M. Fikk av mor :)














Niesen min malin leker med dukken sin














Julie klyper Onkel Niklas i nesen. Det syntes hun var veldig gøy!

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Nice shopping, hyggelig å shoppe med mor:)

Og skjønn niese! Fikk vært sammen med mine tupper i helgen jeg også:)

Linn sa...

Grombaben:
Så koselig! :) Jeg savner små-jentene mine allerede. De er så herlige! :)