tirsdag 18. november 2008

Trøtte-tirsdag

God formiddag :)

Igår skulle jeg egentlig trene. Men, det ble ikke noe av. Ble derimot en kaffe med Silje og Sophie etter jobb. Og noen episoder av Alias m Silje før kvelden endte i natt.

Ettersom jeg aldri trente igår, MÅ jeg det idag. Har allerede bunnet meg opp til en treningavtale med Linn. Smart som jeg er! Ellers er jeg bare trøtt og groggy idag. Men, det skal legges til at jeg er i ganske godt humør også. Selv om jeg ikke ser slik ut på dette bildet under.. Det ble tatt i mitt trøtteste øyeblikk for ca en time siden :)

3 kommentarer:

Hanne sa...

Herlig bilde, sånn føler jeg meg også om morgenen;)

Snart tretti sa...

Jeg er også trøtt i dag! Og hodevondt og blæ:P Haha, tatt seg opp litt nå altså. Jeg har med treningsbag på jobb, da er jeg liksom bundet til å gå på trening etterpå. Nå i disse mørke tider er det lett å grave seg inne, gitt..

Kos deg på trening i dag!!

Linn sa...

Hanne: Hehe.. Det er nok mange som gjør det :)

Grombaben: Vet akkurat hva du mener.. er så lett å finne frem til en varm seng eller sofa istedenfor treningsenteret, når dagen nærmer seg over på jobb. Men, det er vel da man må tenke på hvor mye bedre det føles etter trening :)