fredag 14. november 2008

Tyven tyven skal du hete..

Uff..igår skulle være en sånn koselig dag med Silje S. Vi skulle trene, deretter lage en god middag og hygge oss.. Men, vi kom ikke lenger enn til treningstimen var over.. Da vi gikk inn i damegarderoben, oppdaget jeg nemmelig at noen hadde klipt over låsen og brutt seg inn i skapet jeg hadde oppbevart tingene min i, på Elixia(Collosseum Park, Majorstua).
Igjen stod kun støvletter og jakke og skjerf. Heldigvis lå mobilen min i jakkelommen. Men, ellers var den nye vesken min med mye verdi i, borte. Lommebok, Guess-klokken min (til 2000,-), digital kameraet mitt (til 2999,-), Linn-smykket mitt, som er favoritt smykket mitt, klær, sminke, nøkler, mnd-kort, førerkort.. ja, mye.. Var utrolig frustrerende og leit. Jeg meldte i fra i resepsjonen, deretter dro jeg rett til politiet og anmeldte det. Alle kort er sperret, og bestilt nye, nå er det forskrings-saken jeg må jobbe med, finne kvitteringer osv.. Men, det ser veldig lyst ut, og det meste blir forhåpentligvis dekket! :)

Er hjemme nå, og må få byttet låsen til døren vår..Det gjør meg trist, at det er folk der ute, som ikke er til å stole på. Som ødelegger for uskyldige mennekser...Men, men.. enda dette var veldig leit, så tenker jeg på de som har det så mye verre, og innser at jeg i bunn og grunn har det ganske bra :)


" What does not kill you, only makes you stronger"


ADVARSEL: IKKE LÅS VERDISAKER INNE I SKAPENE PÅ ELIXIA!! DET SOM SKJEDDE MED MEG, KAN LIKE GJERNE SKJE MED DEG!

Jeg ønsker dere alle god helg, søte lesere! Jeg blogger mer til neste uke.

Linn :)

10 kommentarer:

Hanne sa...

Så utrolig trist, at folk kan gjøre sånt. Jeg ble frastjålet lommeboken en gang, det er jo liksom egentlig ikke så mye, men bare da følte jeg meg litt avkledd på en måte. Og du mistet jo så mye mer! Håper du får en fin helg i hvert fall:)

Linn sa...

Hanne:
Tusen Takk!! Skal satse på det. Er jo mye styr rundt det hele. farte rundt og kjøpe tingene jeg har mistet osv.. men, men.. er jo alldeles ikke verdens undergang.
Håper du får en strååålende helg! :)

Snart tretti sa...

Herregud, det var jo rett og slett sinnsykt kjipt!!! Blir helt sjokkert jeg, over at folk kan være så frekke altså.. Herlighet!

Linn sa...

Grombaben:
Ja, jeg er det selv. Bare pass på tingene dine da. Ingen av mine venner eller jeg tør legge igjen ting der, heretter.. De må jo gjøre noe med de skapene. Ha nøkler som man låser direkte med, istedenfor hengelås.. det er jeg et levende bevis på at IKKE funker.. De må jo trotsalt faktisk tenke litt på medlemmenes sikkerhet også, selv om de ikke står til ansvar for tyverier der..

Marina sa...

Thanks for your message. Your blog is now in my blogroll.
Marina
Bottes pas cher

Snart tretti sa...

Ikke sant.. Det var det jo før! Nei, dette var grusomt.. Godt jeg vanligvis ikke har så mye i de skapene, men av og til når man drar rett etter jobb eller sånn så... uff!

Pinton sa...

fy! det er dritt det... at folk kan gjøre slik er enda et mysterium for meg..! Håper alt går i orden da iallefall!

Spis, løp, les sa...

Er det mulig å være så frekk! Hadde vedkommende med egen tang eller fikk hun noen i resepsjonen til å låse opp?
Jeg ble forresten frastjålet støvlettene min på samme sted for et par år siden. Måtte gå hjem i drakt, kåpe og joggesko.. For et sted!

Ingrid sa...

Huff så leit! Forstår ikkje at folk får seg til å gjere slike ting!!

Linn sa...

Aner ikke hvordan det skjedde...De må ha brukt en egen tang! Hvordan folk har samvittighet til å gjøre noe sånt, vet ikke jeg.. Men, det skjer langt verre ting her i denne verden.. så man må bare være forsiktig og ikke stole på fremmede..
Men, nå har jeg fått vesken min tilbake. Kun noen kontanter som ble borte. Blogger om det! :)