onsdag 19. november 2008

BLOG AWARDS!

















For noen dager siden fikk jeg en blog-award av søte Hanne. Nå er det min tur å sende videre til 7 av mine favorittter! Jeg gir videre til:

Grombaben:

Utrolig søt jordnær blog, som jeg leser så og si hver dag. Grombaben har mange lesere, og her får du være med og oppleve hennes liv. Trening, mat, interesser, familie og venner. Hun er ikke redd for å være seg selv, og det gjør bloggen ekstra sjarmerende!

Hanne:

My Life som bloggen til Hanne heter, er også en av mine favoritter. Den dreier seg for det meste om klær, accecsoarer, mote, kjendiser, shopping, og litt om henne selv.
Er du tom for gaveideer, enten til deg selv eller andre, så er dette en side du finner mange gode tips og råd!

Gro Anita:

Jeg liker Gro Anitas blogg fordi den er så ærlig. Den handler for det meste om hennes selv og hennes familie. Her skriver hun om oppturer og nedgang, reiser og opplevelser

Silje's blogg:

Litt deg, litt meg, heter bloggen hennes. Silje er en av mine nærmeste venninner.
I denne bloggen finner du mange gode shoopping tips. Er det noen jeg kjenner som har en universal-oversikt over alle verdens lure shopping- steder på net, er det Silje.
Hun tipser om hvor det kan være lurt og shoppe, og finner fram mye søtt blant klær, smykker og sko, som kan frise alle og en hver. Ellers har hun noen søte gjeng-gangere som "Dagens rosa drøm", noe jeg synes er kreativt og morsomt. Mange gode tips og råd, dessuten får du også et lite innblikk i Silje's hverdag.

CamillGorilla:

Kamillagorilla skriver om hverdag, ønsker, drømmer, shopping,kjendiser, musikk, film m.m
Dessuten synes jeg hun har humor, og har en veldig søt og sjarmerende blog, som omhandler ting vi interesserer oss for om hverdagen.


Snuppelura:

En herlig blogg, som handler om alt og ingenting. Men, også om klær, mote, hverdag, alt mulig mellom jord og himmel, også kattene til Snuppelura.
Søt, morsom og jordnær blogg.

Frøken Aam

Veldig søt og morsom jente står bak denne bloggen. Her får du et lite innblikk i hva som rører seg bak denne jenta. Hverdag, ønsker, tanker, drømmer, reiser, kjendis-crusher, klær og mote m.m.


Jøss.. da var jeg oppe i 7 stykker alt. Er flere jeg liker veldig godt, derfor har jeg linket dem til siden min, så creds til dere også :)

5 kommentarer:

Snart tretti sa...

Tusen takk! Nå ble jeg kjempeglad:):):) Liker bloggen din veldig godt også!

AM sa...

Neimen så koselig!! Tusen takk :)

Linn sa...

Grombaben og Snuppelura:

Hyggelig at det ble glade da :-D
Dere er jo fortjent litt ros!!

Hanne sa...

Tusen takk, det var kjempekoselig:) Gir inspirasjon til å jobbe videre med bloggen:) Håper du har en fin dag:)

Gro Anita sa...

Sååå utrolig koselig, Linn!!!!
Det satte jeg pris på :-)
Slik award skal jeg ha når jeg har kommet meg hjem og får blogget litt igjen også.
Tusen takk:-)
Den varmet virkelig...

Mange klemmer