fredag 21. november 2008

I praise myself!

Dagens tips!

Denne uken har mine kreative sider vært på ferie.. Jeg har stått opp hver morgen, og ikke funnet et eneste antrekk(og hvordan er det mulig, når jeg har så mye klær at jeg nesten kan dresse opp hele Oslo?).. Det er da jeg gikk for å få noen tips. Og den som tipset meg, var MEG SELV! Jeg har vært inne i bloggen min flere morgener denne uken, og tittet på kategorien "Dagens antrekk". Der har jeg godt over 40 antrekk å fråtse i. Så utrolig lurt, folkens! Der er det flere antrekk jeg ikke kan huske å ha hatt på meg en gang! Et lite tips til dere alle, hvis dere en gang har besluttningsvegring på klesfronten, og dere har lagt inn antrekk på bloggen, så har dere jo mange hverdags tips til dere selv! ;)

God helg!














Eksempel på antrekk fra tidligere i år

1 kommentar:

Hanne sa...

Godt tips:) Jeg står hver eneste morgen og lurer på hvordan man kan ha så mye klær og så lite å ha på seg;) Håper du får en super helg:)