torsdag 20. november 2008

Torsdag er bra..

Det betyr snart fredag og snart helg!! Idag skal jeg løpe en halvtime, og trene en time styrke-> power på Elixia. Blir god-trimmen sin det! Silje S er min hotte treningsdate idag. Mulig Linn C (fra jobben) blir med også. Dvs. hvis hun har husket å melde seg på :)
Var og hentet en ny utgave av filmmagasinet her omdagen. Jeg har jo min faste konkurranse som jeg alltid skriver inn en tekst til et bilde. Av en eller annen grund, synes jeg dette er en morsom ting å gjøre. Har ikke helt forstått hvorfor (men tipper det gir meg en kick når jeg ser jeg blir med på rangeringen??)
Jeg skrev ikke inn sist mnd, men har skrevet inn allerede denne gang. Klarte ikke en gang å velge hva jeg skulle skrive inn, så sendte inn to bidrag. Håper jeg blir med denne gangen også, og jeg har jo bestemt meg for å ende på første plassen, før jeg gir meg. Har jo en tendens til å alltid ende på andre plass :)


















Her sitter jeg i kontorstolen min..mutters alene, da gutta ikke hadde kommet enda.. Har på hvit lang singlet fra Cubus, hvite thigts fra Gina T, og en blå lang trøye fra Bik Bok. En av mine nyeste kles-erobringer til 249,- kr. MÅTTE jo bare ha den, ettersom den er i favoritt-blå fargen min. Og jeg ELSKER blått!!














Her er månedens bilde man skal skrive en tekst til, i Filmmagasinet. Sendte inn mine bidrag igår

6 kommentarer:

Mammabenti sa...

Tusen takk for kommentaren:)

Uff,jeg kan ærlig si at jeg gruver meg litt også til julaften,for det blir jo rart uten de jeg har vant med,men det skal nokk gå bra:) Fint bilde a deg.

Linn sa...

Benti:
Tusen takk for at du synes det!
Jeg forstår deg veldig godt jeg, med tanke på dette med julen.. Men, tror du uansett får en fin jul. Men, den blir jo helt kart anerledes, ettersom man alltid har vært vant til å feire med familien :)

Hanne sa...

Kjempefin trøye, jeg er også veeeldig glad i blått:)

Snart tretti sa...

Man kan ikke gi seg før man har nådd gull nei:)

Likte trøya di! Du kler jo blått godt også da, blåøyd som du er!

idiki sa...

ej me elska blått :D !

Linn sa...

Da jeg var liten, pleide alltid mamma å kjøpe blåe topper til meg, fordi de passet så godt til øyene mine..hehe..Heldigvis for meg, er det jo my fav. colour ;)
Med tanke på blå øyne, lyser de opp enda mer med typiske lyseblå farger. Og enda jeg sjelden ser det så godt selv, har jeg visst ekstremt blå øyne, har jeg hørt. Og det håper jeg er fint :)