torsdag 13. november 2008

Mørkere hår?

Har tenkt på det X-antall ganger i løpet av 20-årene.. Jeg har alltid vært blond. Men, mange ganger har tanken streifet meg om å farge håret litt mørkere... Jeg har snakket med frisøren min flere ganger om det. Og hun sier jeg kan kle en litt lys brunfarge med litt lyserer striper i. Tenkte kanskje å løpe inn i en sånn jalla-frisør salong, hvor de har masse parykker, bare for å se om det i det hele tatt er realistisk..Håret mitt er for meg litt hellig, I just don't mess with it!

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

Du har jo heeeelt nydelig hår, linn! ikke farge! hahaha:)

Hanne sa...

Jeg er utrolig feig når det gjelder å gjøre noe med håret... Har hatt samme sveis så lenge jeg kan huske;) Det eneste jeg gjør er å stripe det. Lenge siden jeg var hos frisøren nå, så det blir vel snart en tur for å klippe tuppene;)

Linn sa...

Grombaben: hehe..takk skal du ha, søte deg! Det er nok grunnen til at jeg aldri heller har farget det før.. håret mitt holder seg så tjukt og fint, og jeg kler jo den blonde fargen. Men, noen ganger føles det ut som om jeg har gått med samme genseren i mange dager, å alltid være blond, hvis du skjønner? hehe.. men, farger ikke håret hvis det er den minste tvil! Er veldig skeptisk :)

Linn sa...

Hanne:
Ja, forstår akkurat hva du mener. Ordet feig er nok riktig å bruke når det kommer til meg og håret mitt også. Jeg har også stort sett hatt den samme sveisen, bare i ulike lengder. Alltid vært blond. Er litt rart at jeg har blitt så lys. For mamma har mørk brunt hår og brune øyne, pappa har lys brunt hår og grønne øyne. Lille bror og jeg er begge lyse, mens vår eldste bror klarte å arve det mørke håret og de brune øyene til mamma :)