torsdag 13. november 2008

God torsdags-morgen!

Idag slang jeg heldigvis på meg parkasen før jeg gikk hjemmeifra. Det var frost og is uten. Brrrrr.....

Igår fikk jeg ikke satt meg ned før klokken nærmet seg 21:00. Da var jeg endelig ferdig med jobb, trening, vasking av leilighet og middagen stod på bordet.

Vel, nå er det en ny dag, og nye muligheter, som det heter :)
Har akkurat inntatt frokosten, så nå er det på tide med en kaffe og få ting unna.
I kveld skal jeg trene med Silje S. Etterpå tenker jeg vi lager noe godt til middag og camper i sofan.

Noen som skal noe hyggelig idag da?

Ha en fin dag folks! :)














Middag igår: Lagde hjemmelagede karbonader med egg til. Veldig lett og godt!


















Idag har jeg en hvit tunika med en laaaaang(rekker meg nesten bak knærne)ny sort cardigan. Begge fra H&M. Ellers sorte tights fra Gina Tricot og sorte støvletter

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

Jeg må ta husarbeid i dag. Rakk/orka ikke i går. Så det er planen i gromhjemmet i grunn. Og se opptak av gossip girl fra i går! Også har vi nesten laget tradisjon med et glass vin til torsdagsklubben... :P

Hanne sa...

Akkurat samme middag som vi hadde i går;) Lettvint og godt! Fin outfit, tunikaen og cardiganen så kjempefine ut!

Linn sa...

Grombaben:
Hehe.. forstår akkurat hva du mener. Var ikke akkurat helt i hundre for å gjøre husarbeid da jeg endelig kom hjem igår. Men, deilig å få det gjort. Føler alltid at det er så fresht og godt hjemme hos oss etterpå. For det er det jo :)

Linn sa...

Hanne:
Hehe.. så festlig at vi landet på samme middagen igår!! Da vet du hva jeg snakker om! :)
Takk for komplimentet! :) Likte veldig godt den nye cardiganen. Så godt å ha en ekstra lang en. Veldig fint og behaglig stoff også!