torsdag 13. november 2008

Hekte på Alias

Jeg har lånt alle sesongene av ALIAS av min kjære mor. Så det litt sånn sporadisk da det gikk på tv. Men, nå er jeg toalt hekta!! Har foreløpig bare karret meg igjennom de to første sesongene. Og serien slutter ikke å være spennende!!

Ukens serieanbefaling!

For å nevne litt om handlingen, er Alies en serie som sentrerer seg om Sidney Bristow(Jennifer Garner), som er hemmelig agent/Spion for CIA. Hun vet godt at dette er konfidensielt, og hvis hun forteller dette til noen, vil det bli følger. Da hun forteller sin forlovede om hva hun egentlig gjør i hverdagen, går det ikke lange stunden før hun finner han drept. Kort tid senere finner hun ut at hun aldri har jobbet for CIA likevel, men en avdeling som kalles S-D 6 som jobber illigalt for å ta kontroll over verden. Her begynner historien hvor Sidney jobber som dobbeltagent for CIA, og fortsetter sitt arbeid i S-D 6, med mål om å legge ned hele denne avdelingen og dens allianse. Vi blir også kjent med Sidneys ikke så heldige familie liv, hennes nære venner, og hennes følelser for for hennes godbit av en kontaktperson, Michael Vaughn i CIA.













Mr. Eye candy; Michael Vartan (Michael Vaughn) og Jennifer Garner (Sidney Bristow)

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Hmm. Har aldri sett på den serien eigentleg. Men har høyrt den skal vere spennande. Bra du koser deg med den :)

Hanne sa...

Du ahr fått en award på bloggen min:) Håper du får en fin helg!

Linn sa...

Ingrid:
Anbefaler deg å ta en titt en gang. Sånn hvis du vil ha en bra serie og kose deg med en kald vinter kveld :)

Hanne:
Har jeg!?? så snill og søt du er!
Skal hoppe rett inn og ta en titt :)

Anne-Line sa...

Alias er den beste serien jeg har sett noen gang! Gled deg til de siste sesongene også!

Linn sa...

Hei Anne-Line!
Så gøy å høre! ER jo direkte vanskelig å legge denne serien ifra seg!! Er midt i sesong 3 nå. To sesonger to go! :)