onsdag 5. november 2008

2-DAY

Det er onsdag. Jeg våknet med sår hals og tett nese. Idag er ikke formen helt slagen. Men, har ikke blitt liggende i senga. Men, kjenner at jeg må krøke meg ned i den litt tidlig i kveld! Blir nok tv-titting fra sengekanten idag, ja!
Skal forøvrig treffe barndomsvenninnen min, Anne rett etter jobb. Gleder meg! Har ikke sett henne på kjempe lenge! Hun bor ikke så langt unna jobben min, så blir en kaffe i nærheten :)

På handlelisten idag står det:

-Kleenex
-Nesespray
-Febernedsettende


Idag er det Grease finale. Jeg heier på sofie av jentene:)

Ha en fin kveld alle sammen :)!


















Har på en av fav'jeansene idag. Har et helt idiotisk hull på kneet..



















Har på meg den nye varme ull-genseren jeg fikk av mamma idag :)

5 kommentarer:

Snart tretti sa...

Det var en fin genser!

Så kjedelig å være pjusk!!! God bedring, håper det kommer seg kjapt!

Linn sa...

Grombaben:
Takk, snille deg! Håper også det går over. Fortere enn svint! :)

Hanne sa...

Jeg har samme genser som deg i blått, veldig god:)
Har vært litt pjusk siden lørdag jeg, men det slår liksom ikke ut... Bare forkjølet, vondt i hodet og sånn rar i kroppen. Tror det er mye som går nå, halve jobben er jo borte! God bedring søta:)

Linn sa...

Hanne:
Tusen takk!! :) Håper forkjølelsen din går over og ikke bryter ut til noe verre. Jeg har i prinsippet gått og ventet på min tur. Alle venner og familie har allerede hatt sin runde. Jeg har hamstra kleenex, og er rød og sår på snuten nå. Håper jeg ikke er like redusert imorgen iallefall.
Men, må si jeg virkelig har flyttet inn i den genseren idag. Du har helt rett i at den var god!! Ønsker meg flere sånne gensere! :)

Ingrid sa...

Likte veldig godt gensaren din! Kor har du kjøpt den ?:)