fredag 21. november 2008

Goood morning peeps!!

God morgen alle sammen!

Jeg gikk rundt og trodde det var fredag i hele går. Den er litt kjedelig.. Men, idag er det iallefall riktig! Dagen igår var ikke mye spennende. Hadde en bedre treningsøkt, som fikk endorfinene til å pumpe. Ellers lagde jeg meg god kotelettmiddag før jeg krøp ned i sengen. Var så utrolig trøtt og sliten, og nå har jeg fått meg en god natts søvn :)

Ellers må jeg si jeg gleder meg veldig til i kveld!! Skal skal på GREASE premieren!! JUHUUUUU!! Jentene samles hos oss for en fordrink, deretter skal vi kose oss i ca 2,5 timer på Greas-forestillingen. Lønningspils er det også på gang i kveld. Så har avtalt å møte noen av gutta senere også. Ja, jeg tror dette blir en hyggelig aften, dere! :)

Noen andre som har noen spennende planer denne helgen??

Dere får ha en knakenes bra helg, uansett!


















Jeg savner å bare slenge på meg en hettejakke og løpe ut når jeg skal trene. Nå er det fleece, boblejakke, uggs og kanskje en bukse over treningsbuksene..Tiltak, ikke sant?














Svinekotteletter med borccoli grateng..mmmmmm :)

5 kommentarer:

Snart tretti sa...

mmm, den middagen så god ut. Jeg kom hjem sent og det eneste som var i hus var kalkunpølser.. jaja, mett ble jeg og overlevde:)

Helgen består av en del jobb, skal jobbe på bokmesse! Også får jeg besøk av venninnen fra Bergen (som jeg tyter om på bloggen, men er så sjelden vi ses!!)

Også håper jeg at jeg får tid til en treningsøkt..

Din helg hørtes jo FAB ut! :)

Linn sa...

Ja, det tror jeg nok at den blir :)
Jeg forstår godt at du gleder deg til å se venninnen din! Skulle vel bare mangle!:)

Ha en super helg! Blogges til uka :)

Hanne sa...

Takk for koselige kommentarer:) Enig med deg, alt er mer tiltak på vinteren, når man må ha på så mye mer klær. Men da setter man ekstra pris på vår og sommer da:) Så gøy med Grease-premiere, kos deg masse:)

Ingrid sa...

Såg ut som ein super god middag:) Tusen takk for blogg awarden! Kjempe kosleg!:)

Ingrid sa...

Middagen din såg kjempe god ut:)
Tusen takk for awarden:)
Det var utruleg kosleg av deg:)