onsdag 12. november 2008

Change is good??

Fant noen "før og etter" bilder av kjendiser som har "fikset" litt på sitt ytre. Ingen er perfekte, eller hva? :)















Jennifer Garner skal ha fikset på nesen. Den søte Alias-stjernen ble desverre mobbet på skolen da hun var yngre. Jeg sier bare, den som ler sist, ler best!














Jennifer Aniston skal ha fikset på både nese og hake. Og det ser jo ut til å stemme ut i fra disse to bildene














Heidi fra "The hills" har forandret seg merkbart mye siden første sesong av serien














Blake Lively fra "Gossip girl" skal ha fikset på nesen. Det kan se ut til at det stemmer ut ifra disse to bildene














Det er ingen hemmelighet, at den yngste av de to Simpson søstrene, Ashley har fikset på nesen, og fått større lepper. Jeg synes hun er kjempe søt. Men, hun er ikke lik seg selv slik hun så ut. Og hun var jo trotsalt veldig søt før også, mener nå jeg..

2 kommentarer:

Hanne sa...

Må si at Heidi var sååå mye søtere og mer naturlig før hun opererte seg. Der ser man virkelig forskjell!

Linn sa...

Hanne:
Ja, må egentlig si meg enig der. Nå er ikke jeg så stor fan av henne heller.. men, dette Hollywood-livet er vel ikke lett for disse "stjernene". :)